TWEEDE PERIODE SCHOOLJAAR

EVEN VOORSTELLEN WIM MALESTEIN

Tweede periode schooljaar
Na een heerlijke herfstvakantie en een studiedag is de school morgen weer open. We kijken er naar uit om met elkaar de tweede periode van dit schooljaar in te gaan. De maatregelen omtrent Corona zijn opnieuw aangescherpt. De impact die dit op de school en op de kinderen gaat hebben lijkt voor nu mee te vallen. We hebben wel besloten om het aantal ouders binnen de school weer tot het minimum te beperken. Dat maakt dat onder andere de bibliotheek weer dicht is en dat de luizencontrole even niet op school plaatsvindt.

Even voorstellen
Hoi allemaal! Ik ben Wim Malestein, 30 jaar oud en getrouwd met Roosmarijn. We wonen met veel plezier in Bunschoten-Spakenburg, ik ben daar geboren en getogen. Sinds augustus is ons gezinnetje uitgebreid met een zoontje en zijn we met z’n drieën. Zijn naam is Tygo en het is een super vrolijk ventje. 🙂 Hij is nu zo’n twee maandjes oud en doet het hartstikke goed. De komende tijd mag ik Mieke vervangen tijdens haar zwangerschapsverlof. Ik zal dus naast Coby het vaste gezicht worden van groep 7/8. Ik heb hiervoor een tijd op een Jenaplanschool gewerkt en hoop die ervaring mee te kunnen nemen naar deze leuke groep. Inmiddels heb ik twee dagen bij Mieke in de groep meegekeken, zodoende heb ik een behoorlijk beeld kunnen vormen van hoe de groep te werk gaat. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om tijd door te brengen met ons gezinnetje en/of met vrienden. Ook vind ik het leuk om te bewegen, ik heb vroeger gevoetbald (blauwen), maar sinds een paar jaar zit ik op waterpolo. Zo nu en dan stap ik op de racefiets of ga ik een uurtje squashen met mijn broer. Verder heb ik een passie voor foto- en videografie, ik heb een klein bedrijfje waarmee ik trouwfilms maak. Ik heb er zin in om na de herfstvakantie te beginnen op de 2e Montessorischool. Samen gaan we ervoor zorgen dat het een leuke en leerzame tijd wordt!