KALENDER MEI EN JUNI

Kalender juni
1 juni laatste werkdag Marijn

Vrije dagen

Let op! Komende maandag is de school dicht omdat het tweede Pinksterdag is. Komende dinsdag zijn de kinderen ook vrij want dan hebben we als team een studiedag.

Verkeersveiligheid rondom de school

Rondom de school wordt de verkeerssituatie de laatste tijd weer onveiliger. Er wordt geparkeerd buiten de vakken, hard gereden door de straten, weinig ruimte gegeven aan
voetgangers en fietsers etc. We willen u, voor de veiligheid van al onze kinderen en hun ouders, met klem verzoeken om lopend of met de fiets naar school te komen zodat de
straten rondom de school niet overvol raken met auto’s. Mocht het toch nodig zijn om uw kind met de auto naar school te brengen of te halen dan vragen we u om het parkeerterrein
van de Onderwei of bij de Boni te gebruiken. Ook dit met oog op de veiligheid van al onze kinderen en daarmee ook die van uw eigen kind.

Belijning beweegwijs

De afgelopen week zijn inderdaad de vakken voor beweegwijs op het schoolplein geplaatst. Dit maakt dat de spellen die we de kinderen aanbieden op het plein nog beter uit de verf komen. In de afgelopen dagen is er al goed gebruikgemaakt van het mooie rode Kingveld wat er nu is. Op vrijdag krijgen de kinderen uitleg van de spellen die er volgende week kunnen worden gespeeld. Dat gaat ook een stuk beter nu de lijnen van de vakken zo duidelijk zijn.