SCHOOLGIDS

Afgelopen donderdag was het een maand geleden dat we na de zomervakantie de deuren weer open deden. Het was een roerige maand waarin al veel is gebeurd. De kinderen zijn weer naar school gekomen. De meeste kinderen in goede gezondheid. Een aantal collega’s zijn de afgelopen tijd wel met verkoudheidsklachten thuis gebleven en hebben zich laten testen. Gelukkig kon iedereen spoedig daarna weer aan het werk.
Er konden er ook veel dingen gewoon doorgaan zo is de afgelopen weken een online ouderavond gehouden, de schoolfotograaf is geweest, er is een brandoefening gehouden, de luizen zijn geplozen en hebben we veel kinderen en hun ouder/verzorger op school mogen ontmoeten voor het startgesprek. Daarnaast wordt er door de kinderen hard gewerkt met de nieuwe rekenkast en vindt de taalkast steeds meer zijn plek in de school. Er zijn projecten van DaVinci gestart en al een aantal Grey of the day raadsels hebben de revue gepasseerd. Bij de kleuters heeft een digitaal keuzebord zijn intrede gedaan.

In de eerste maand is er al heel veel werk verzet en gaan er ondanks de corona heel veel dingen door. We willen u bedanken voor het begrip en de flexibiliteit waarmee u met de maatregelen omgaat en de maatregelen serieus neemt. Heel fijn dat u de kinderen thuis houdt bij verkoudheidsklachten of even belt voor overleg bij twijfel. Samen komen we de komende maanden hopelijk net zo gezond en leerzaam mogelijk door.

Schoolgids
De schoolgids voor het jaar 2020 – 2021 staat online op onze website.