ONTBIJTJES HIER EN DAAR: REMINDER

07 Goede vrijdag: Leerlingen zijn vrij
10 Tweede paasdag: Leerlingen zijn vrij
14 Koningsspelen

Ontbijtjes hier en daar: reminder

Op school zijn er een aantal momenten in een jaar waarop er een ontbijt op school
georganiseerd kan worden. Het nationale schoolontbijt, sommige scholen doen het
lenteontbijt, andere een paasontbijt en ook met de koningsspelen wordt er vaak ontbeten op school. Een goed ontbijt is heel belangrijk en natuurlijk ook gezellig. Wij hebben de keuze gemaakt om in deze periode 1 x op school te ontbijten en dat is het Koningsontbijt op 20 april. Dit ontbijt wordt voor de kinderen verzorgd, u hoeft zelf geen ontbijt mee te geven.

De Koningsspelen zijn bij ons op school op vrijdag 14 april

ANWB streetwise

Afgelopen donderdag hebben alle kinderen verkeersles gekregen van de ANWB. Dekleuters kregen in de speelzaal uitleg over oversteken. De kinderen van groep 7&8 leerden op het plein meer over hoe je met de fiets in het verkeer te bewegen. Groep 5&6 heeft geleerd hoe lang een remweg is. De groepen 3&4 mochten in de gymzaal leren waarom het belangrijk is om een gordel te dragen. Een leuke en leerzame dag op deze manier.

Paasweekend

Alle leerlingen zijn op goede vrijdag, 7 april en tweede paasdag, 10 april vrij.
Wij wensen iedereen een gezellig, lang weekend!