KALENDER APRIL

6 groep 7 verslagen mee
7 goede vrijdag – school gesloten, alle kinderen vrij

Lente ontbijt

De komende periode zit vol met leuke en leerzame activiteiten. Zo hebben we donderdag voor Pasen een dag met ANWB streetwise, gaat juf Josien trouwen op 21 april, staan er op 14 april de Koningsspelen op het programma. Dit heeft ertoe geleid dat we de planning kritisch onder de loep hebben genomen en ervoor hebben gekozen om deze periode 1 keer met elkaar te ontbijten. Dit ontbijt zal een feestelijk lente ontbijt zijn met een koninklijk tintje op 20 april.
In de week voor Pasen zal er dus geen ontbijt plaatsvinden.
Het ontbijt van de 20e valt nog binnen de ramadan. De kinderen die meedoen met de
ramadan mogen er, in overleg met de leerkracht, voor kiezen om die dag later op school te komen.

Schoolplein

Nu het af en toe mooi lenteweer is, zien we dat ouders steeds
vaker al vroeg op het schoolplein zijn om hun kinderen op te
halen. Onze lesdagen duren tot 14.15 dus het is niet de
bedoeling om, ook al zijn de kinderen al buiten, ze eerder mee te nemen. Daarbij willen we u verzoeken om buiten het hek te wachten tot het tijd is. De kleuters spelen en leren tot 14.00 vaak buiten en uw aanwezigheid werkt daarbij afleidend. Ook andere klassen krijgen op vrijdag nog sport en speluitleg en ook daarbij zou het prettiger werken als dit ongestoord plaats kan vinden op ons plein.