SUIKERFEEST

FILMEN VAN DE MUSICAL

KIDZ MOVES KNIKKERTOERNOOI

Suikerfeest
Donderdag 13 mei jl was het Suikerfeest. We hopen dat iedereen die meedeed aan de
Ramadan het einde van het vasten feestelijk heeft kunnen vieren.

Formatie
Achter de schermen zijn we de afgelopen tijd bezig geweest om de inzet van personeel voor komend schooljaar rond te krijgen. We zullen van een aantal collega’s afscheid nemen en daardoor is er ook plek voor nieuwe collega’s. Mocht deze personeelspuzzel helemaal af zijn dan zullen we die met u delen.

Filmen van de musical
Groep 8 is afgelopen dinsdag begonnen met het doorlezen van het script van de musical. Altijd een teken dat het schooljaar alweer in de laatste fase is beland. Op dit moment weten we nog niet of we de musical live voor publiek kunnen opvoeren. Een alternatief zou zijn om het net als vorig jaar op film op te nemen en dan te vertonen. Daarvoor zijn we nog op zoek naar iemand deze opname zou kunnen maar met name ook naar apparatuur om die opname te kunnen maken. Bent u of kent u iemand die dat kan, wilt u dat dan aan ons laten weten? Dit zou voor de kinderen van groep 8 geweldig zijn!

Beste lezer(s),
Aanstaande vrijdag beginnen de eerste voorrondes van het Huizer KIDZ MOVE Knikkertoernooi op het schoolplein van de Wijngaard.

Het programma is als volgt;
Vrijdag 14 mei op het schoolplein bij de Wijngaard
Woensdag 19 mei op het schoolplein bij de 2e Maria Montessori
Woensdag 26 mei op het schoolplein bij de Tweemaster Holleblok

De finale is op 2 juni, deelname hieraan kan alleen door plaatsing vanuit de voorrondes. De aankomende weken zal er samen met de buurtsportcoaches veel geknikkerd worden om te oefenen voor het KIDZ MOVE Knikkertoernooi.

Inschrijven kan via www.huizen.nl/activiteiten-buurtsportcoaches

Kidz Moves knikkertoernooi
De sport adviesgroep organiseert in samenwerking met de Stichting Kinderopvang Huizen een knikkertoernooi. Hiernaast  delen we namens de samenwerkende partners informatie hierover.