KONINGSSPELEN

OP VAKANTIE EN ADVIES RIVM

Koningsspelen
De vrijdag voor de meivakantie vierden we op school alvast de verjaardag van de Koning door middel van koningsspelen. Wat een feestje! In de ochtend begonnen we al dansend met elkaar op het plein op het Koningsspelen liedje ‘zij aan zij’ van Kinderen voor Kinderen. Daarna werd het feest in de klas verder gevierd door spelletjes, knutselen en natuurlijk ook sporten en spel op het plein. Voor alle kinderen was er na de sportieve prestatie een gezonde traktatie. Dank aan de evenementen commissie voor het regelen van al dat lekkers en veel dank aan bakker Tetteroo voor het bakken van alle lekkere krentenbollen.

Op vakantie en advies RIVM
Het RIVM heeft voor de meivakantie nog een advies af voor het reizen naar het buitenland. Dit willen we graag met u delen.
Het advies van het RIVM luidt:
Ga niet op reis en boek geen reizen t/m 15 mei. Nu weten wij dat enkele gezinnen wel op vakantie naar het buitenland gaan in de meivakantie. Op school doen we er alles aan om het virus zo veel mogelijk buiten de deur te houden. Gaat u met uw kind(eren) toch op vakantie naar het buitenland, dan vragen wij u dringend bij terugkomst de quarantaineregels in acht te nemen. Voor het juiste advies kunt u anoniem een checklist invullen op https://reizentijdenscorona.rijksoverheid.nl/
Deze check helpt je de juiste keuzes te maken voor, tijdens en na je reis.

We wensen u namens het team een heerlijke meivakantie en tot 10 mei!