DE LAATSTE SCHOOLWEEK

START NIEUWE JAAR

SPORTIEF HUIZEN

De laatste schoolweek
Het was een bijzondere week afgelopen week. Waar we eerst nog volop plannen aan het maken waren voor een gezellige kerstweek stonden we opeens met elkaar voor een schoolsluiting. Gelukkig konden we de dinsdag er nog een gezellige dag van maken met elkaar. Vanaf woensdag hebben we ons als team gericht op het voorbereiden van de weken na de kerstvakantie, de noodopvang en de interne verhuizing. De plannen voor het online onderwijs liggen klaar. De verhuizing is bijna afgerond en als dat daadwerkelijk zo is zullen we u een digitale rondleiding geven door de de school. De afgelopen week hebben ook al veel ouders gebruik gemaakt van de uitleen optie van de Chromebooks. Mocht het onverhoopt nog niet gelukt zijn die op te halen dan kunt u daarover met ons contact opnemen.

Kerstkoor
Als alternatief op het jaarlijkse kerstkoor heeft onze muziekdocent Annemarie een digitale kerstwens gemaakt. Die stuurden we eerder al via Parro maar hierbij nogmaals de link. https://youtu.be/fbfYgevlcCg

Start nieuwe jaar
Op 4 januari 2021 starten we het jaar online op. We verwachten alle kinderen van groep 3 t/m groep 8 om 9.00 online.

Sportief Huizen – Bericht van de sportadviesgroep
Samen met Sportief Huizen hebben wij een sportprogramma gemaakt voor de jeugd tot 17 jaar. De activiteiten vinden plaats in de eerste en de tweede week van de kerstvakantie. Voor meer informatie verwijzen we u naar www.sportiefhuizen.nl