SINT

KERST

GEEN EXTRA BEGELEIDING EN ZWEMLES

Sint
Het was een geweldig feest vandaag! De Sint heeft een nachtje in de school geslapen. De kinderen zongen hem uit bed en nadat de Sint zijn tanden had gepoetst kwam hij gezellig met de kinderen ontbijten. Terwijl hij van een croissantje en een beschuitje genoot, vertoonden de kinderen hun kunsten of zongen ze een lied. In de klassen was het al even gezellig. Er zijn spelletjes gespeeld, vaak in circuitvorm. Voor de onderbouw was er een prachtig poppenkastspel van Wilmi en de bovenbouw heeft mooie surprises uitgepakt en elkaar gedichten voorgelezen. Er kwam zelfs een fotograaf foto’s maken van de logeerpartij van de Sint dus houd de Gooi- en Eemlander op papier en online in de gaten de komende dagen.

Kerst
Nu de Sint alweer bijna op zijn stoomboot stapt is het ook alweer tijd om vooruit te kijken. Vanaf maandag zullen we de school in de kerststemming brengen. Op woensdagavond 16 december eten de kinderen en de leerkrachten met elkaar een kerstdiner.

Alvast goed om te weten voor die avond:
Het feestelijke kerstdiner is van 17.00 – 18.00. De kinderen hoeven dit jaar geen eten mee te nemen. We zorgen als school met hulp van een aantal ouders voor het eten. Net als overdag mogen jullie de kinderen naar het hek brengen en ze daar ook weer ophalen. Wij zullen zorgen voor voldoende licht & begeleiding om de kinderen de school in te laten gaan en te zorgen dat ze na het diner ook weer met jullie mee naar huis gaan.

Geen extra begeleiding
De extra begeleiding voor de kinderen op de woensdag en de donderdagmiddag na schooltijd zal op 16 en 17 december niet doorgaan in verband met het kerstfeest.

Geen zwemlessen
Omdat de kinderen van de onderbouw de 18e niet naar school gaan is er die dag ook geen zwemles. Deze les komt te vervallen en na de kerstvakantie wordt het reguliere rooster weer opgepakt.