INKIJKJE IN DE SCHOOL

VERKEER

Inkijkje in de school
In de door de PO raad opgegeven richtlijnen staat nog steeds het advies geen ouders in de school en op de pleinen toe te laten. Om die reden een schriftelijk inkijkje in de school deze vrijdag 27 november 2020. Vanmorgen vonden de kinderen een heerlijk zakje pepernoten in hun laatje of hun gymschoen. In sommige klassen was er zelfs een zwarte schoen met witte veters te vinden. Groep 3&4 heeft vanmorgen pietenzwemles gehad waar de rest van de school reikhalzend uitkijkt naar de pietengym van komende dinsdag. Wat is het een spannende tijd voor de kinderen en wat wordt er ondanks dat toch ook nog hard gewerkt in alle klassen. In de bovenbouw stond vanmorgen meteen een topotoets op het programma. De groep 5&6 van Mirjam en Jolanda nam op een gezellige manier afscheid van Jolanda. In de onderbouw is er vandaag gegymd in de speelzaal en in de klas van Esther werd een prachtige stoomboot geplakt. Dit alles tegen de achtergrond van een mooi versierde school. De Sint zit in de hal hard te werken achter zijn laptop en Piet is druk aan het werk in het kenniscentrum. We kijken met elkaar uit naar een mooie Sintviering volgende week.

Verkeer
Nu de dagen korter worden en het weer wat slechter zien we dat meer kinderen met de auto naar school worden gebracht. Hierdoor ontstaan zowel op de Tijm als op de Onderwei af en toe gevaarlijk situaties. Het brengen van de kinderen te voet of op de fiets heeft daarom nog altijd de voorkeur. Als u toch de kinderen met de auto brengt, wilt u die dan bij de Boni parkeren en het laatste stukje naar de school lopen?