SINTERKLAASFEEST

PERSONELE INZET

Sinterklaasfeest
De Sintcommissie heeft samen met de evenementencommissie een plan gemaakt voor het Sinterklaasfeest. Dit heeft door het Coronavirus helaas hier en daar zijn beperkingen maar we gaan er vanuit dat het ondanks dat voor de kinderen een fijne feestelijke periode zal zijn. Wat u de komende tijd kunt verwachten:
– Op 23 november zal de school worden versierd. Zodat het er hier binnen feestelijk
uitziet. Ook richten we dan een slaapkamer in voor de Sint zodat hij een nacht bij ons
kan logeren.
– In de nacht van 26 op 27 november zullen pieten de school bezoeken. Hiervoor
hoeven geen extra schoenen mee naar school.
– Op 4 december zal de Sint wakker worden op school want hij zal die nacht hier
logeren. Daarna zullen we met de school dit feest met Sint en de pieten binnen vieren.
We zullen zorgen voor filmpjes en foto’s zodat u thuis een beeld krijgt van de dag.
– De kinderen zijn op 4 december om 12.00 uur uit.

Personele inzet vanaf week 49
Na een periode van zwangerschaps- en ouderverlof komt Sylvia in de week van 1 december weer terug op school. Dit heeft een aantal gevolgen voor de personele bezetting. Door middel van het onderstaande bericht willen we u hierover graag informeren.

groep 5&6
Sylvia komt op de donderdag en de vrijdag terug in groep 5&6. Dat betekent dat Jolanda Hondius afscheid van groep 5&6 neemt. Mirjam zal op de maandag, dinsdag en woensdag in die groep blijven. Om Mirjam, als beginnend leerkracht, nog extra te ondersteunen zal Rik op maandag en dinsdag extra in deze groep aanwezig zijn. groep 7&8 Rik zal op maandag en dinsdag extra gaan ondersteunen in groep 5&6. Anna zal deze dagen in groep 7&8 blijven werken. Dit omdat we zien dat de samenwerking tussen Rik en Anna een goede combinatie is voor deze groep die we graag in stand houden. Rik staat op woensdag, donderdag en vrijdag voor de groep.

groep 1&2
De expertise van Jolanda zullen we inzetten om de kleutergroepen te ontlasten. De
kleutergroepen zitten op dit moment erg vol. Jolanda zal drie ochtenden in de week de
jongste kleuters in een kleinere groep lesgeven. Zodat alle kinderen optimaal begeleid kunnen worden. Om welke ochtenden het precies zal gaan en welke leerlingen op die dagen in de groep van Jolanda zitten zullen we binnenkort nog communiceren. Doordat de groep 3&4 van Marije en Ria naar boven gaat verhuizen komt er naast de
voordeur ruimte voor een extra kleuterlokaal. Na de kerstvakantie zal Jolanda daarom met deze groep kleuters 3 ochtenden daar intrekken.

We hebben er vertrouwen in om op deze manier het team op de meest gunstige manier te benutten en een situatie te hebben gecreëerd waarbij de leerlingen en hun leren optimaal tot hun recht kunnen komen.