Deze keer met o.a.

Vakanties 2019-2020
Koningsdag

VERSLAGEN MEE EN OUDERGESPREKKEN
Donderdag 11 april gaan de verslagen mee. Ouders mogen om half 9, zoals u gewend bent, het verslag van uw kind al komen ophalen.
De week erna, van maandag 15 april  t/m woensdag 17 april, staan de oudergesprekken gepland. Alle ouders worden via Parro uitgenodigd om in te schrijven. Wij rekenen op uw aller komst!

KONINGSDAG.
Op vrijdag 12 april houden we de Koningsspelen. U kunt uw kind tussen 8.00 uur en 8.30 uur brengen op de voetbalvelden van HSV de Zuidvogels. Na aankomst kunt u uw kind op het hoofdveld afzetten bij de eigen leerkracht. Wees welkom om nog even te blijven en de opening met ons mee te beleven! Blijft u dan vanwege het grote aantal kinderen graag achter de reclameborden.
Aan alle ouders die deze dag komen helpen, u kunt zich tussen 7.45 uur en 8.15 uur melden bij Frank. Hij zal u verder helpen. We willen u bij voorbaat danken voor uw hulp deze dag. Uiteraard verwachten wij uw zoon/dochter in sportkleding en graag voldoende eten en drinken meegeven. Het thema is dit jaar “Water” en alle kinderen krijgen een bidon, gevuld met water.
Omstreeks 12.15 uur is de sportdag afgelopen. Dan kunnen de kinderen weer opgehaald worden. ‘s Middags zijn de kinderen vrij.
Met vriendelijke groeten, de organisatie

AVONDVIERDAAGSE
Vorige week hebben de kinderen een brief ontvangen, zodat zij zich kunnen  aanmelden voor de Avondvierdaagse.
Tot uiterlijk vrijdag 12 april kunnen de kinderen zich inschrijven. De brieven kunnen in de postbus bij het lokaal van Ria en Marije gedaan worden.

PAASONTBIJT
Donderdag 18 april is er een paasontbijt voor de kinderen op school.  U heeft daar separaat op 2 april een bericht over ontvangen. In dat bericht stond ook wat er in de ontbijtdoos gedaan kan worden.

MEIVAKANTIE
De meivakantie begint op ( Goede) vrijdag 19 april en de kinderen worden op maandag 6 mei weer op school verwacht.

VAKANTIES SCHOOLJAAR 2019-2020
Om u alvast in de gelegenheid te stellen uw vakantie te plannen, hierbij het vakantierooster voor het schooljaar 2019-2020.
Dit rooster geldt voor de scholen van Talent Primair en is in samenspraak met de scholen van het VO vastgesteld.

Herfstvakantie           21 oktober t/m 28 oktober

Kerstvakantie            23 december t/m 3 januari

Voorjaarsvakantie     17 februari t/m 21 februari

Paasvakantie            10 april t/m 13 april

Meivakantie               20 april t/m 5 mei

Pinkstervakantie          1 t/m 2 juni

Zomervakantie             6 juli t/m 14 augustus

KIDS KLEDINGBANK
Komende zaterdag 6 april van 10.00 – 13.00 uur vindt in de Zenderkerk, Borneolaan 30 in Huizen, de Kids Kledingbank plaats. Heeft u (even) geen financiële middelen om kleding aan te schaffen? Bij de Kids Kledingbank vindt u kosteloos goed bruikbare baby- en kinderkleding, schoenen en accessoires. Iedereen is van harte welkom!